Artikler

Træn dine medarbejdere i bedre service uden at tage dem ud af driften


Det kræver opmærksomhed og løbende træning af alle medarbejdere at sikre den service, som borgere, brugere og kollegaer forventer.

Målgruppen for Service Academy er alle ansatte, som har borger- eller brugerkontakt, samt personalegrupper, der internt ønsker fokus på god kollegial kommunikation og intern service.

Alle medarbejdere i offentlige eller offentligt relaterede virksomheder står dagligt på mål for direkte eller indirekte service og bidrager dermed til at fremme tilliden til enheden.

Service Academy er designet til at træne og uddanne medarbejdere og hele organisationer samtidig med, at den enkelte medarbejder varetager alm. arbejdsopgaver i dagligdagen. Med denne metode opnår I en bedre og mere effektfuld læring end traditionelle kurser og E-læringsforløb.

Service Academy understøtter enhedens evne til at yde en professionel og effektfuld service. Internt vil man opleve en stærkere kultur, hvor det er naturligt at tale om god service, give kollegaerne feedback og debreafing og ikke mindst styrke en fælles serviceforståelse.

Vi giver den enkelte medarbejder værktøjer til et bedre samarbejde, bedre dialoger, forebyggelse af konflikter og større indsigt i egen kommunikation.

Kort sagt hjælper Service Academy aktivt til at styrke serviceoplevelsen og servicekulturen i organisationen og blandt medarbejderne.

Er du blevet nysgerrig på at opleve, hvad Service Academy kan gøre for jer, så tag fat i Daniel Lillerøi på tlf. 26 71 65 65

Daniel Lillerøi
Sidebar