Service Academy

Service Academy

Træn dine medarbejdere i bedre service, uden at tage dem ud af driften

Alle borgere, brugere og kollegaer forventer at få god service, når de er i kontakt med jeres medarbejdere. Det kræver opmærksomhed og løbende træning af jeres medarbejdere. Men vigtigst af alt så kræver det at jeres organisation er drevet af en servicekultur.

Service Academy er designet til at skabe og støtte en service kultur og er designet i 2 spor for at målrette træningen.

Ansatte som håndterer brugere og borgere

  • Service Academy målrettet den offentlige sektor og dem som service den offentlige sektor, giver deltagerne værktøjer til et bedre samarbejde, bedre dialoger, forebyggelse af konflikter og større indsigt i egen kommunikationsstil.
  • Målgruppen er ansætte som har borger- eller bruger kontakt, samt medarbejdere som samarbejder internt i offentlige organisationer.

Intern og eksterne servicegivere

  • Service Academy for intern og eksterne servicegivere er skræddersyet til servicegivere som servicerer internt i en virksomhed eller som yder service fra virksomhedens adresse. Målgruppen er receptionister, medarbejdere i serviceafdelinger, lager og logistik personale samt andre administrative roller med stor intern berøringsflade.

Service Academy hjælper aktivt til at styrke serviceoplevelsen og servicekulturen i organisationen og blandt medarbejderne.

I du blevet nysgerrig på at opleve hvad Service Academy kan gøre for jer? Så tag fat i Daniel Lillerøi på tlf. 26 71 65 65 

Daniel Lillerøi

Daniel Lillerøi

Direktør, uddannelse til det offentlige

Book en demo og oplev

Book tid her
Sidebar

17%

Vækst

Målt som vækst på dækningsbidraget, sammenlignet med kontrolgruppen

15%

Bedre service

Målt på exit-polls ved kundespørgsmål via Servicelovers

+88%

Aktivering

Målt på antal brugere, som træner på dagligbasis

Skabt med hverdagen i fokus

Service er et konkurrenceparameter

Kultur skabes over tid og skal skabes som en del af hverdagen. En servicekultur er både med til at tiltrække og fastholde de dygtigste medarbejdere.

Service Academy er skabt med hverdagen i fokus og for at gøre medarbejderne en smule bedre hver eneste dag. Samarbejde, proaktivitet og dialogen med borgere, kunder og kollegaer. Bliv klogere

Plug ´n´ play

Et plug ‘n’ play læringsunivers tilpasset hverdagen

Det lyder lige lovlig smart, men Service Academy er et gennemtestet læringssystem, som kan implementeres hos alle, som arbejder med kommunikation i hverdage. Service Academy er designet over den nyeste viden indenfor nudging, adfærdsdesign, gamification og læringsteori.

Rygraden i Service Academy er microlearnings, som bruges til at bringe ny og eksisterende viden i spil. Det hele sker i løbet af 14 uger, hvor medarbejderne både arbejder med de nye værktøjer samt har implementerings- og samarbejdsopgaver, som skal løses.

Bliv klogere

Meget mere end tung e-læring – det er et banebrydende læringskoncept

Digital læring kan ikke stå alene, og traditionel e-læring er ikke engagerende. Derfor er Service Academy meget mere end bare e-læring, det er et banebrydende læringskoncept. Læringskonceptet består blandt andet af:

  • Mobil læringsplatform, som sikrer en gamified læringsoplevelse og et stort deltagerengagement.
    Fysisk træningshæfte, som styrker implementeringen og gør det lettere for medarbejderne at dele erfaringer.
  • Opsøgende systemsupport, som sikrer, at alle medarbejdere onboardes effektivt med full-serviceløsning til ledere og hovedkontoret, så I skal bruge et minimum af ressourcer på projektet.
  • Opsøgende læringssupport, som sikrer at alle medarbejdere følges tæt og individuelt af Service Academys Customer Succes Team.
  • Kick-off i så alle deltagere kommer godt i gang, og alle ledere bliver klædt på til at få mest muligt ud af Service Academy.

Vores team sikrer, at alle dine medarbejdere kommer godt igennem

Opsøgende læringssupport, som sikrer, at alle medarbejdere følges tæt og individuelt af Service Academys Customer Support Team. Teamet kontakter alle deltagere individuelt, hvis de oplever, at en deltager falder fra eller ikke løser sine opgaver. Det sikrer, at mere end 83% af alle deltagere gennemfører alle elementer af uddannelsen.

Customer Support Teamet leverer desuden statistik og management rapportering til alle ledere, så der er fuldt indblik i aktivitet, engagement og effekt af Service Academy.

Træning i samarbejde

En stor del af filosofien på Service Academy er, at vi skal træne sammen for at blive bedre sammen.

Service Academy indeholder en række små opgaver, som løses i fællesskab. På den måde forankres læringen og en mere serviceorienteret kultur skabes.

Bliv klogere