Hospitality Academy

Hospitality Academy

Skab medarbejdere, der sprudler af glæde, og gæster, der giver 5 stjerner med Hospitality Academy

Få øget fokus på konsistente gæsteoplevelser og fastholdelse af medarbejderne med Hospitality Academy. Hospitality Academy er en banebrydende læringsplatform målrettet receptionister, barpersonale, cafémedarbejdere og tjenere.

Er du nysgerrig, så lad os i samarbejde sikre, at jeres medarbejdere har det rette hospitality mindset, så jeres gæster bliver efterladt med den rette følelse og får lyst til at komme igen.

Fire spor sikrer relevans og sammenhæng

Hospitality Academy er designet i fire spor, så den enkelte deltager kan modtage den undervisning, som er mest relevant. Det betyder i praksis, at dine medarbejdere kan blive trænet ud fra deres rolle, afhængigt af om de er receptionister, står i bar, arbejder som tjener eller er cafémedarbejder. Det betyder også, at har du fx ansvaret for et hotel med tilknyttet bar og restaurant, så kan alle blive trænet i det samme, men på hver deres måde.

Emil Hejlskov

Co-Founder & Managing Partner

Book en demo og oplev

Book tid her
Sidebar
Mobilt læringsunivers

En ambitiøs uddannelse direkte på mobilen

Gennem Hospitality Academy kan du uddanne dine medarbejdere direkte på mobilen. Det er relevant, nærværende og uhyre effektivt. Hele Hospitality Academy er bygget som et mobilt læringsunivers, og det eneste dine medarbejdere har brug for, er en smartphone, så kan de komme i gang.

Måske tænker du nu: Kan man træne personlig service på mobilen? Og ja, det kan man, men den mobile læring kan ikke stå alene. Netop derfor er Hospitality Academy meget mere end blot en mobil app, det er et læringskoncept.

Bliv klogere
Danmarks mest ambitiøse ….

Hvem har gjort det?

 

Gennemtestet læringssystem

Hospitality er en følelse, service er en adfærd

Vaner skabes over tid og skal skabes, hvor de skal udleves. Derfor er den mest effektive træning, den som foregår på gulvet i tæt dialog med gæsterne. Hospitality er unikt, da hospitality handler mere om følelsen, som skabes hos gæsterne, end det handler om servicen, som udføres.

På Hospitality Academy er det følelsen, som er i centrum for læringen. Medarbejderne lærer, hvordan de med et hospitality mindset kan skabe bedre førsteindtryk, sælge mere og sikre mere loyale gæster.

Bliv klogere

Det siger kunderne og deltagerne om Hospitality Academy

Det er utroligt effektivt, når vi udvikle vores medarbejdere gennem små læringsmoduler. Måden uddannelsen er designet på, er helt unik og kan klart anbefales.

– Tina Behrning, HR Direktør, Zleep Hotels

Et gamified plug ‘n’ play læringsunivers tilpasset en hverdag på gulvet

Det lyder lige lovlig smart, men Hospitality Academy er et gennemtestet læringssystem, som kan implementeres hos alle, som arbejder i bar, i reception som cafémedarbejder eller som tjener.

Hospitality Academy er designet med udgangspunkt i den nyeste viden indenfor nudging, adfærdsdesign, gamification og læringsteori.

Rygraden i Hospitality Academy er microlearnings, som bruges til at bringe ny og eksisterende viden i spil. Det hele sker i løbet af 12 uger, hvor medarbejderne bliver trænet på daglig basis.

Meget mere end tung e-læring – det er et banebrydende læringskoncept

Digital læring kan ikke stå alene, og traditionel e-læring er ikke engagerende. Derfor er Hospitality Academy meget mere end bare e-læring,
det er et banebrydende læringskoncept. Læringskonceptet består blandt andet af:

  • Mobil læringsplatform, som sikrer en gamified læringsoplevelse og et stort deltagerengagement.
  • Fysisk træningshæfte, som styrker implementeringen og gør det lettere for medarbejderne at dele erfaringer.
  • Opsøgende systemsupport, som sikrer, at alle medarbejdere onboardes effektivt med full-serviceløsning til ledere og hovedkontoret, så I skal bruge et minimum af ressourcer på projektet.
  • Opsøgende læringssupport, som sikrer, at alle medarbejdere følges tæt og individuelt af Hospitality Academys Customer Impact Team.
  • Kick-off på hotellet, i restauranten, på caféen eller i baren. Så alle deltagere kommer godt i gang, og alle ledere bliver klædt på til at få mest muligt ud af Hospitality Academy.

Vores team sikrer, at alle dine medarbejdere kommer godt igennem

Opsøgende læringssupport sikrer, at alle medarbejdere følges tæt og individuelt af Hospitality Academys Customer Impact Team. Teamet kontakter alle deltagere individuelt, hvis de oplever, at en deltager falder fra eller ikke løser sine opgaver. Det sikrer, at mere end 83% af alle deltagere (herunder også timelønsansatte) gennemfører alle elementer af uddannelsen.

Customer Impact Team leverer desuden statistik og management rapportering til alle ledere, så der er fuldt indblik i aktivitet, engagement og effekt af Hospitality Academy.

Bliv klogere