Convenience Academy

Convenience Academy

Træn dine medarbejdere uden at tage dem ud af driften

Convenience branchen er i vækst og kundernes forventninger øges. Det stiller større og større krav til medarbejderne som arbejder i convenience. Derfor skal der naturligvis også stilles større krav til den uddannelse, som medarbejderne skal gennemføre.

Lad os sammen sikre bedre gæsteoplevelser og mere engageret personale gennem uddannelse på Convenience Academy. På den måde kan vi sammen ændre adfærd, forbedre nøgletallene og skabe mere loyale gæster hos jer.

Med Convenience Academy kan du hurtigt lære dine medarbejdere op i convenience salg, dialogen med gæster og effektive hverdagsrutiner. 3 ting som er essentielle at kunne for at være en succesfuld medarbejder i convenience branchen.

Lars Fogtmann

Senior Partner og Co-Founder

Book en demo og oplev

Book tid her
Sidebar

17%

Vækst

Målt som vækst på dækningsbidraget, sammenlignet med kontrolgruppen

15%

Bedre service

Målt på exit-polls ved kundespørgsmål via Servicelovers

+88%

Aktivering

Målt på antal brugere, som træner på dagligbasis

Skabt med hverdagen i fokus

Mere salg og mere effektiv drift, uden at gå på kompromis med servicen

Vaner skabes over tid og skal skabes, hvor de skal udleves. Derfor er den mest effektive træning, den som foregår ved `kassen` tæt på dialogen med gæsterne. Convenience er unikt, da dialogen med gæsterne er ultra kort, og det gode indtryk og aftryk skal skabes i øjeblikket.

Convenience Academy er skabt med hverdagen i fokus og for at gøre medarbejderne en smule bedre hver eneste dag. Samarbejde, proaktivitet og dialogen med gæsterne er de 3 hjørnesten i læringskonceptet. Grundlæggende handler det om at få det fulde udbytte af dialogen med gæsterne, og det kræver træning.

Bliv klogere
Danmarks mest ambitiøse …

Hvem har gjort det?

 

Plug ´n´ play

Et gamified plug ‘n’ play læringsunivers tilpasset hverdagen

Det lyder lige lovlig smart, men Convenience Academy er et gennemtestet læringssystem, som kan implementeres hos alle, som arbejder med convenience på få uger. Convenience Academy er designet over den nyeste viden indenfor nudging, adfærdsdesign, gamification og læringsteori.

Rygraden i Convenience Academy er microlearnings, som bruges til at bringe ny og eksisterende viden i spil. Det hele sker i løbet af 10 uger, hvor medarbejderne både arbejder med de nye værktøjer samt har implementerings- og kampagneopgaver, som skal løses.

Bliv klogere

Det siger kunderne og deltagerne om Convenience Academy

Det var meget nemmere end vi havde forventet, og særligt de unge tog træningen til sig. Nu er det blevet okay at tale mersalg. Det har været et rigtig godt forløb.

– Betina Pfeiffer, Kiosk Bien

Meget mere end tung e-læring – det er et banebrydende læringskoncept

Digital læring kan ikke stå alene, og traditionel e-læring er ikke engagerende. Derfor er Convenience Academy meget mere end bare e-læring, det er et banebrydende læringskoncept. Læringskonceptet består blandt andet af:

  • Mobil læringsplatform, som sikrer en gamified læringsoplevelse og et stort deltagerengagement.
    Fysisk træningshæfte, som styrker implementeringen og gør det lettere for medarbejderne at dele erfaringer.
  • Opsøgende systemsupport, som sikrer, at alle medarbejdere onboardes effektivt med full-serviceløsning til ledere og hovedkontoret, så I skal bruge et minimum af ressourcer på projektet.
  • Opsøgende læringssupport, som sikrer at alle medarbejdere følges tæt og individuelt af Convenience Academys Customer Impact Team.
  • Kick-off i butikken, på stationen eller i cafeen, så alle deltagere kommer godt i gang, og alle ledere bliver klædt på til at få mest muligt ud af Convenience Academy.

Vores team sikrer, at alle dine medarbejdere kommer godt igennem

Opsøgende læringssupport, som sikrer, at alle medarbejdere følges tæt og individuelt af Convenience Academys Customer Impact Team. Teamet kontakter alle deltagere individuelt, hvis de oplever, at en deltager falder fra eller ikke løser sine opgaver. Det sikrer, at mere end 83% af alle deltagere (herunder også timelønsansatte) gennemfører alle elementer af uddannelsen.

Customer Impact Team leverer desuden statistik og management rapportering til alle ledere, så der er fuldt indblik i aktivitet, engagement og effekt af Convenience Academy.

Kombinér læring med jeres egne kampagner

Er I kampagnedrevet med fx fokus på forskellige produkter i løbet af året? Eller kører I en fast kampagneplan? Så har I muligheden for at få implementeret jeres egne kampagner i læringsplatformen. Det øger relevansen af uddannelsen og øger jeres output af investeringen i Convenience Academy.

Convenience Academy kan tilbyde det bedste fra individuelle og standardløsninger på samme tid – det er ret unikt. I får et gennemtestet setup med standard læringsmoduler kombineret med jeres produkter i fokus på alt, som handler om implementering.

Bliv klogere