City Academy

Skab en stærkere bymidte

Skab sublim service i byen – sammen

City Academy er et skræddersyet remote uddannelsesprogram til alle i byen, som har kontakt til byens kunder, gæster og borgere. Forløbet indeholder skræddersyede uddannelsesforløb tilpasset byens forskellige brancher. Alt sammen med det formål at øge salget, effektiviteten, arbejdsglæden og kundetilfredsheden.

City Academy er et projekt til styrkelse af handelsbyer og fastholdelse af lokale arbejdspladser. Projektet har fokus på at udvikle byens samarbejde, og ofte er projektet selvfinansieret eller finansieret i samarbejde med den lokale erhvervsforening og/eller kommune.

5 grunde til at vælge City Academy

1 Jeres medarbejdere kan blive i butikken

2 Det skaber nye og forbedrede vaner

3 Det øger engagementet blandt jeres medarbejdere i hele byen

4 Det skaber gladere og mere loyale kunder

5 Det giver flere penge på bundlinjen

Lars Fogtmann

Senior Partner og Co-Founder

Book en demo og oplev

Book tid her
Sidebar

17%

Vækst

Målt som vækst på dækningsbidraget, sammenlignet med kontrolgruppen

15%

Bedre service

Målt på exit-polls ved kundespørgsmål via Servicelovers

+88%

Aktivering

Målt på antal brugere, som træner på daglig basis

Ægte salgs- og salgstræningskultur

Et paraplyprojekt som samler byen

By-udvikling Academy er et paraplyprojekt, som bygger på Institut for Læringsdesigns skræddersyede akademier. Det sikrer, at alle i byen har muligheden for at deltage, og vi sammen kan skabe et samlingspunkt for de lokale erhvervsdrivende.

Gennem Hospitality Academy kan du uddanne dine medarbejdere direkte på mobilen. Det er relevant, nærværende og uhyre effektivt. Hele Hospitality Academy er bygget som et mobilt læringsunivers, og det eneste dine medarbejdere har brug for, er en smartphone, så kan de komme i gang.

Måske tænker du nu: Kan man træne personlig service på mobilen? Og ja, det kan man, men den mobile læring kan ikke stå alene. Netop derfor er Hospitality Academy meget mere end blot en mobil app, det er et læringskoncept.

Bliv klogere

4 accelererede læringsforløb

Hospitality
Academy

Online Akademi for medarbejdere i Hospitality, tilpasset hverdagen på hotel, restaurant, bar og cafe.

Målgruppe: Tjener, cafemedarbejder, receptionist og barpersonale

Convenience
Academy

Effektivt online akademi, som øger basket size, effektivitet og kundetilfredshed – direkte på mobilen.

Målgruppe: Medarbejdere i kaffebar, convenience butikker, kiosker og fx biografer.

Retail
Academy

Skræddersyet remote uddannelse til sælgere i detail. Fokus på at øge sælgernes evner til at skabe gode kundeoplevelser.

Målgruppe: Sælgere i detail, hvor kunderne har brug for rådgivning og i detail, hvor kunderne kan ”tage-selv”, så det primært handler om service.

Beauty & Health
Academy

Tilpasset online uddannelse for alle, som ønsker mere salg og højere kundeloyalitet på deres klinikker og saloner.

Målgruppe: Medarbejdere på klinikker, beauty saloner og frisører.

Et banebrydende læringskoncept

Meget mere end tung e-læring og en mobil app

Digital læring kan ikke stå alene, og traditionel e-læring er ikke engagerende. Derfor er By-udvikling Academy meget mere end bare e-læring, det er et banebrydende læringskoncept. Læringskonceptet består blandt andet af:

  • Mobil læringsplatform, som sikrer en gamificeret læringsoplevelse og et stort deltagerengagement.
  • Fysiske træningshæfter, som styrker implementeringen og gør det lettere for medarbejderne at dele erfaringer.
  • Opsøgende systemsupport, som sikrer, at alle medarbejdere onboardes effektivt med full-serviceløsning til ledere, ejere og fx handelsstandsforeningen. Så I skal bruge et minimum af ressourcer på projektet.
  • Opsøgende læringssupport, som sikrer, at alle medarbejdere følges tæt og individuelt af Institut for Læringsdesigns Customer Impact Team.
  • Kick-off i byen, så alle deltagere kommer godt i gang, og alle ledere bliver klædt på til at få mest muligt ud af By-udvikling Academy.
Bliv klogere

Det siger kunderne og deltagerne om Retail Academy

På den her nye måde med de små bidder på video, er det lettere at fordøje, vi kan gå direkte ud i butikken og afprøve det på den første kunde, der kommer ind ad døren, samtidig med at vi passer vores butik.

– Kunder: Hillerød, Middelfart

Et stærkere netværk i byen

Gennem netværksgrupper med fokus på samarbejde og sparring skabes et stærkere lokalt netværk. Som paraplyprojekt kommer byens erhvervsdrivende til at arbejde med ‘byt kunder’ strategier for at øge omsætningen.

Det betyder, at By-udvikling Academy er langt mere end et online akademi. Det indeholder en række aktiviteter, som styrker jeres lokale konkurrenceevne, jeres lokale netværk og jeres fælles eksekveringskraft.

Et gamificeret plug ‘n’ play læringsunivers tilpasset byer med ambitioner

Det lyder måske lidt for smart, men By-udvkling Academy er et gennemtestet læringssystem, som kan implementeres i alle byer eller storcentre. Det er designet med udgangspunkt i den nyeste viden indenfor nudging, adfærdsdesign, gamification og læringsteori.

Vores team sikrer, at alle kommer godt igennem

Opsøgende læringssupport sikrer, at alle deltagere følges tæt og individuelt af Institut for Læringsdesigns Customer Impact Team. Teamet kontakter alle deltagere individuelt, hvis de oplever, at en deltager falder fra eller ikke løser sine opgaver. Det sikrer, at mere end 83% af alle deltagere (herunder også timelønsansatte) gennemfører alle elementer af uddannelsen.

Customer Impact Team leverer desuden statistik og management rapportering til alle ledere, så der er fuldt indblik i aktivitet, engagement og effekt af By-udvikling Academy.

Bliv klogere